انتظــــار یعنی....

دوست داری هر روز یه قدم به امام زمانت نزدیک بشی با ما همراه باش*•.¸ ¸.• تقویم روزانه مهدوی *•.¸ ¸.•hh

انتظــــار یعنی....

دوست داری هر روز یه قدم به امام زمانت نزدیک بشی با ما همراه باش*•.¸ ¸.• تقویم روزانه مهدوی *•.¸ ¸.•hh

انتظــــار یعنی....

من غصه ی عاشقی این گونه آغاز میکنم
"گنه کارم" ولی خادم آقا شدن را دوست دارم....

میدونم خیلی فاصله دارم با آقا....میدونم لایق نوشتن برای حضرت نیستم اما وظیفه دونستم که در حد یه فتوشاپیست مبتدی و مطالعاتی که انجام دادم این وبلاگ رو با تمام نواقصش ایجاد کنم بنا به سفارش امام حسین علیه السلام: … مهدی ما در عصر خودش مظلوم است، تا می­توانید دربارهٔ آن حضرت سخن بگویید و قلم­ فرسایی کنید؛

از حضرت علی علیه السلام شنیدم که در مورد امام زمان فرمودند:
«صاحب هذا الامر الشرید الطرید الفرید الوحید»
صاحب این امر شرید (آواره) و طرید (رانده) و فرید (تک) و وحید (تنها) است

کتاب الغیبت (شیخ طوسی)، ص 161.

دوست دارم این وبلاگ یه کتاب بشه، و ابتدای کتاب بنویسم:تقدیم به بقیه الله
استفاده از تصاویر و مطالب کانال حلال حلاله

آخرین نظرات

25.یک سلام جــانـــانــــه

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ق.ظ



مردی از امام صادق علیه السلام پرسید که: «می شود به قائم علیه السلام گفت: السلام علیک یا امیرالمؤمنین؟»
امام صادق علیه السلام پاسخ داد: «نه! چرا که این عنوان، ویژه علی علیه السلام است و قبل و بعد از او، کسی جز کافر، به این عنوان، خوانده نمی شود.»
دیگری پرسید: «فدایت شوم! پس چگونه بر امام مهدی می توان سلام گفت؟» فرمود: «هرگاه خواستی بر او درود فرستی می توانی بگویی: السلام علیک یا بقیه الله!» و آنگاه این آیه شریفه را خواند که:
«بقیه الله خیر لکم ان کنتم مؤمنین.»

منبع: کتاب "چگونه باید به امام زمان علیه السلام سلام گفت"


  • کبوتر حرم

نظرات  (۴)

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرةالایام
السلام علیک یا بقیة الله و رحمة الله و برکاته


استفاده کردیم
تشکر
  • ♥سرباز شیعه♥
  • آفرین

    احسنت
    به دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است...
    "السلام علیک یا بقیه الله"
    ممنون از پست زیباتون
    موفق و مانا باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    لطف دارید

    سامت باشید و یاور مهدی

    سلام ازتون تشکر میکنم بخاطر عکس نوشته‌های انتظار یعنی...

    خیلی عالی هستن،اگه میشه با همین بَیان بیشترش کنید

    من رزق معنوی باهاشون درست کردم و مطمئنا توی ثوابش بیشتر ازما شریک هستید،یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">