انتظــــار یعنی....

دوست داری هر روز یه قدم به امام زمانت نزدیک بشی با ما همراه باش*•.¸ ¸.• تقویم روزانه مهدوی *•.¸ ¸.•hh

انتظــــار یعنی....

دوست داری هر روز یه قدم به امام زمانت نزدیک بشی با ما همراه باش*•.¸ ¸.• تقویم روزانه مهدوی *•.¸ ¸.•hh

انتظــــار یعنی....

من غصه ی عاشقی این گونه آغاز میکنم
"گنه کارم" ولی خادم آقا شدن را دوست دارم....

میدونم خیلی فاصله دارم با آقا....میدونم لایق نوشتن برای حضرت نیستم اما وظیفه دونستم که در حد یه فتوشاپیست مبتدی و مطالعاتی که انجام دادم این وبلاگ رو با تمام نواقصش ایجاد کنم بنا به سفارش امام حسین علیه السلام: … مهدی ما در عصر خودش مظلوم است، تا می­توانید دربارهٔ آن حضرت سخن بگویید و قلم­ فرسایی کنید؛

از حضرت علی علیه السلام شنیدم که در مورد امام زمان فرمودند:
«صاحب هذا الامر الشرید الطرید الفرید الوحید»
صاحب این امر شرید (آواره) و طرید (رانده) و فرید (تک) و وحید (تنها) است

کتاب الغیبت (شیخ طوسی)، ص 161.

دوست دارم این وبلاگ یه کتاب بشه، و ابتدای کتاب بنویسم:تقدیم به بقیه الله
استفاده از تصاویر و مطالب کانال حلال حلاله

آخرین نظرات

زیبایی های ظهور

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ


 



زیبایی های ظهور


امام باقر(علیه السلام): وقتی قائم ما قیام کند، خداوند، دست او را بر سر بندگان قرار می‌دهد و از این طریق عقل آنان را جمع می‌کند و عقل‌هایشان به کمال می‌رسد.

  • کبوتر حرم

نظرات  (۱۶)

  • علی حقیقی
  • شرحی رو درباره این حدیث در وبلاگ خودم قرار داده بودم...
    احتمالات متفاوتی درباره این حدیث وجود دارد... به هر حال نتیجه همه یکیست...
    و جمله علامه حسن زاده بسیار زیبا و صحیح است
    تشکر
    التماس دعا
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • مصطفی مرادی
  • سلام برای ظهور امام زمان عج صلوات
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • بسیارعالی بود ، تشکر
  • میثم علی زلفی
  • تشکر از مطلبتان
    قلبم کمی تکان خورد
  • علیرضا تقوی زاده
  • همین طوره که فرمودید
    خیلی زیبا تعبیر کرده آقای حسن زاده فرمایش امام باقر(ع) رو...
    پاسخ:
    سلام.ایشون این فرمایش رو تعبیر نکرده،خودم این گفته رو با این روایت در کنار هم قرار دادم
  • زیر نور ماه
  • سلام... همه چی عالی بود

    به ماهم سر بزنید قابل دونستید دنبالمون کنین
    عیدتون مبارک
  • آسمان آبی
  • ان اشالله که ما هم جزء یاری کنندگان مولا در زمان ظهورش باشیم.
  • حدیث روزانه
  • البته روزش در جمعه و  ظهورش در جمجمه
  • ببر بنگال
  • :)
  • سیدمحمدمهدی زیدی
  • خیلی ممنون
  • جهاد عاشورایی
  • سلام 
    انتظار یعنی زمینه سازی برای ظهور
    به ما در حرکت جهاد عاشورایی بپیوندید تا با معرفی امام حسین علیه السلام به جهان،گامی در زمینه سازی ظهور برداریم. 
    اجرکم عندالله
     
  • ♥ محجبه ♥
  • +++
  • ....همنشین عقل ....
  • جمله ی خیلی حکیمانه ایه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">