انتظــــار یعنی....

دوست داری هر روز یه قدم به امام زمانت نزدیک بشی با ما همراه باش*•.¸ ¸.• تقویم روزانه مهدوی *•.¸ ¸.•hh

انتظــــار یعنی....

دوست داری هر روز یه قدم به امام زمانت نزدیک بشی با ما همراه باش*•.¸ ¸.• تقویم روزانه مهدوی *•.¸ ¸.•hh

انتظــــار یعنی....

من غصه ی عاشقی این گونه آغاز میکنم
"گنه کارم" ولی خادم آقا شدن را دوست دارم....

میدونم خیلی فاصله دارم با آقا....میدونم لایق نوشتن برای حضرت نیستم اما وظیفه دونستم که در حد یه فتوشاپیست مبتدی و مطالعاتی که انجام دادم این وبلاگ رو با تمام نواقصش ایجاد کنم بنا به سفارش امام حسین علیه السلام: … مهدی ما در عصر خودش مظلوم است، تا می­توانید دربارهٔ آن حضرت سخن بگویید و قلم­ فرسایی کنید؛

از حضرت علی علیه السلام شنیدم که در مورد امام زمان فرمودند:
«صاحب هذا الامر الشرید الطرید الفرید الوحید»
صاحب این امر شرید (آواره) و طرید (رانده) و فرید (تک) و وحید (تنها) است

کتاب الغیبت (شیخ طوسی)، ص 161.

دوست دارم این وبلاگ یه کتاب بشه، و ابتدای کتاب بنویسم:تقدیم به بقیه الله
استفاده از تصاویر و مطالب کانال حلال حلاله

آخرین نظرات

چرا امام زمان «عج» را نمی‌بینیم؟؟؟

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۱۰ ب.ظ





چرا امام زمان «عج» را نمی‌بینیم

روزی از عارفی سؤال شد: چرا ما امام زمان را نمی‌بینیم؟
عارف گفت: لطفا برگردید و پشت به من بنشینید. شاگرد این کار را انجام داد.
آیا الان می‌توانید مرا ببینید؟

شاگرد عرض کرد خیر، نمی‌توانم ببینم.
عارف فرمود: چرا نمی‌توانی من را ببینی؟
شاگرد گفت: چون پشت من به شماست.

عارف فرمود: حالا متوجه شدید چرا نمی‌توانید امام زمان را بینید؟!

چون شما پشتتان به امام زمان است، با گناه کردنها و نافرمانی‌ها به امام زمان پشت کرده‌ایم و در عین حال تقاضای دیدار امام زمان را داریم
---
...........أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفرج
  • کبوتر حرم

نظرات  (۱۱)

  • امیر بهزادپور
  • فکر میکنم چون منی حتی اگر رویم به امامم باشد، چشمهایم بسته است...:(

    دل بیقرار نیست

    "ادا درمیاوریم"

    چشم انتظار نیست

    "ادا درمیاوریم"

    :((

    ممنون از مطالب مفید شما
    اللهم عجل لولیک الفرج
    امیدوارم امام این ظلم هایمان را عفو کنند
  • مجتبی مطوری
  • خیلی زیبا بود مرسی از شما😊
    یاعلی
    بسیرا عالی
  • پسر رویایی
  • مقصرخودمونیممممممم
  • من انقلابی ام
  • عالی بود ... انشاالله بتونیم یکمی به این متن شما عمل کنیم.
    اللهم عجل لولیک الفرج

    ان شاءالله صاحب الزمان قصور ماراببخشد.
  • سیدمحمدمهدی زیدی
  • خیلی ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">