انتظــــار یعنی....

دوست داری هر روز یه قدم به امام زمانت نزدیک بشی با ما همراه باش*•.¸ ¸.• تقویم روزانه مهدوی *•.¸ ¸.•hh

انتظــــار یعنی....

دوست داری هر روز یه قدم به امام زمانت نزدیک بشی با ما همراه باش*•.¸ ¸.• تقویم روزانه مهدوی *•.¸ ¸.•hh

انتظــــار یعنی....

من غصه ی عاشقی این گونه آغاز میکنم
"گنه کارم" ولی خادم آقا شدن را دوست دارم....

میدونم خیلی فاصله دارم با آقا....میدونم لایق نوشتن برای حضرت نیستم اما وظیفه دونستم که در حد یه فتوشاپیست مبتدی و مطالعاتی که انجام دادم این وبلاگ رو با تمام نواقصش ایجاد کنم بنا به سفارش امام حسین علیه السلام: … مهدی ما در عصر خودش مظلوم است، تا می­توانید دربارهٔ آن حضرت سخن بگویید و قلم­ فرسایی کنید؛

از حضرت علی علیه السلام شنیدم که در مورد امام زمان فرمودند:
«صاحب هذا الامر الشرید الطرید الفرید الوحید»
صاحب این امر شرید (آواره) و طرید (رانده) و فرید (تک) و وحید (تنها) است

کتاب الغیبت (شیخ طوسی)، ص 161.

دوست دارم این وبلاگ یه کتاب بشه، و ابتدای کتاب بنویسم:تقدیم به بقیه الله
استفاده از تصاویر و مطالب کانال حلال حلاله

آخرین نظرات

میخوای بدونی ایمانت هنوز پا برجاست یا نه؟

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۳۲ ب.ظ




آیت الله بهجت:

دعای تعجیل فرج دوای دردهای ماست

اگر برای فرج دعا می کنید

علامت آن است که هنوز ایمانتان پابرجاست.


  • کبوتر حرم

نظرات  (۱۰)

ممنونم
  • منتـــظر المـهـدی۳۱۳
  • بسیار عالی بود ، سپاس
    یا صاحب الزمان عج
  • سیدمحمدمهدی زیدی
  • خیلی ممنون
    اللهم عجل لولیک الفرج

    العجل، العجل، العجل...

  • میثم علی زلفی
  • از ترس بی ایمانی لااقل همین حالا دعا کردم
  • شهیده مدافعه حرم عمه ام زینب
  • سلام: دلم میخواد کمکم کنید عجیب به کمکتون احتیاج دارم من ی ذره سردرگوم شدم
    ی سوال دوستم ازم پرسید تا اندازه فهمم جواب دادم ولی متاسفانه قانع نشد خودمم نشدم از من پرسید امام زمانتون کی میاد ؟واقعا خودم نفهمیدم بهش چی گفتم کمکم کنید هیچ کس به ذهنم واسه کمک نرسید غیر از شما
    پاسخ:
    ببینید اول اینکه من کارشناس نیستم،در حد اطلاعاتم بهتون کمک میکنم.

    ایشون گفتن امام زمانتون؟یعنی انگار یه حالت انکار براشون پیش اومده

    دوم: پست قبل رو با دقت بخونید:غیبت قائم ما هم آن قدر طول می کشد تا کسانی که اهل شکّ و تردید هستند از صف مؤمنان و شیعیان ما جدا شوند.

    سوم: وقتی ما مضطر امامامون نشدیم وقتی اون طور که باید دعا نکردیم برای آمدن آقا وقتی آقا 313 نفر یار هنوز نداره به نظرتون کی میاد؟؟؟
  • شهیده مدافعه حرم عمه ام زینب
  • سلام اره اصن امام زمان ،ولایت ،و.....رواصن قبول نداره ایشون هم کلاسیمن باورکنید نموندم چی جوابشو بدم چیکارکنم؟باورکنید از خودم نامید شدم منکه دم از شهدا میزنم وولایت وخودم ذهبی میدونم نتونستم جواب اونو بدم اعصابم بهم ریخته
    پاسخ:
    اطلاعاتتون رو حتما بالا ببرید با مطالعه ی کتاب
  • شهیده مدافعه حرم عمه ام زینب
  • سلام :نمیدونم واقعا چیکارکنم امرز دوباره سوالشو پرسید ومن همون حرفای همیشگیو بهش گفتم باورکنید دیروز توی حرم امام رضا انقد دعا کردم که خدا بهش عقل بده ما توی فلسفه چهارم ی بحث داریم به عنوان تسلسل علل باطل است که میگه:هر علتی بر میگرده به علتی دیگر و این علتو معلول ها انقد ادامه دارد تا به یک علت واحدی برسه نشسته بود روش فکر کرده بود و ی سوالاتی رو مطرح کرد که تهش اینو گفت:خدایی که خودش شیطان رو افرید شیطانی که پر از بدی و مکرو حیله پس این خدا پاک و منزه نیست و قابل شتایش نیست و اخرش خدارو انکار کرد و خدایی که قابل مشاهده نیست و پاکو منزه هم نیست نیباید ستایش کرد .حالا اگه شما با شیسد چیکار میکنید تورو خدا راهنماییم کنید اعصابم بهم ریخته و ازصبح کلی اوقات تلخی کردم با خودم التماس میکنم کمکم کنید
    پاسخ:
    سلام
    من چند مورد به نظرم رسید یکی اینکه بر اساس تجربه ای که دارم  خیلی راحت میگم خوندن رشته ی فلسفه جنبه میخواد؛یعنی به نظر من این رشته برای افراد خاصی هست.

    این سوال هایی که ایشون پرسیدن که خود خدا شیطان رو آفرید و....این سوال ها سوال هایی که شاید برای همه پیش بیاد هم برای من هم برای شما اما یکی میاد بر اساس استدلال های خودش مثل این فرد به این نتیجه میرسه که بله خدا شیطان رو آفرید خودش هم اعوذبالله منزه نیست. ایشون به جای اینکه به دنبال جواب سوال بره خودش با دودو تا چهار تای خودش به این نتایج میرسه...

    من به شما پیشنهاد میکنم سوال خودتون رو با عضویت در سایت گفتگوی دینی مطرح کنید اونجا اکثرا کارشناس های خوبی جوابگو هستن.چون با اینجور افراد باید کارشناسی برخورد کرد،ریشه ای...

    من پیشنهاد مطالعه ی کتاب به خودتون هم میدم در مورد امام زمان(عج)؛کتاب سرود سرخ انار،تمنای وصال از جمله کتاب های خوب داستانی در مورد امام زمان(عج ) هست.

    اگر ساکن مشهد هستید،آدرس دارم برای تهیه ی کتاب ها

    بابت تاخیر عذرخواهی میکنم سرم این روزها به شدت شلوغ است.
  • شهیده مدافعه حرم عمه ام زینب
  • سلام :ممنون که جوابمودادین من نباید با تندی صحبت می کردم میدونید اصن چند وقتی کنکورو درساروگذاشتم کنار تا فقط به همین مسائل بپردازم چند وقتی که اصن حوصله ندارم و با همه تند برخورد میکنم اره من ساکن مشهد هستم لطف میکنید بهم ادرسشو بهم بدید ممنون اخوی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">